2014. augusztus 3., vasárnap

9.fejezet .Kedd.



1.Nagyon köszönöm a 12 féliratkozót *-*-*-*-*
2.Kérlek írjatok véleményt tudni szeretném ,hogy mit gondoltok a történetről .
..Jó olvasást <3 :D

Ahogy ölelgetett és azt mondta "soha többé" én elhittem neki .Tanán túl naiv vagyok ...de kit érdekel ?
Elhittem volna neki abban a pillanatban azt is ,hogy a fű kék ,hogy a ló tolja a tojást ,bármit amit mond .
-Ne sírj ...-szakította meg az ölelést és törölte le a könnyeimet .
Ahogy a könnyeimet törölgette, mintha mindent amivel megbántott eltörölt volna .
-Nem sírok .-ráztam meg a fejem könnyes szemekkel.
-Miért küldtél el ?.-kérdeztem fájdalmas hangon ,mert tényleg fájt visszaemlékezni rá.
-Féltem ,hogy mi lenne ha....
-De most már sosem fogod megtudni mi lett volna ha...-mosolyodtam el .
-Tudom .-hajtotta le a fejét majd csípőmnél fogva közel húzott magához szinte alig választott el minket pár centiméter .
-Ezt nem lenne szabad ...-ráztam meg a fejem mire lepetten kikerekedtek a szemei.
-Csak hülyéskedtem -nevettem el magam és megcsókoltam közben egyre közelebb húzott magához és egyre erősebben tartott mintha bármelyik pillanatban elrohanhatnék . 
-Ez fáj .-mondtam gyakorlatilag a szájába ,de ugy látszik megértette mert elengedett .
-Bocsi .-mosolyodott el.
*****************
-Harry nem akarja elmondani ,hogy meleg ...-meséltem neki a történteket .
-Marie pedig szerintem kavar apuval , bár tagadja ....-bújtam hozzá közelebb.
-Veled történt valami ?.-néztem fel rá .
-Csak hiányoztál .-mosolyodott el majd nyomott egy puszit az arcomra .
-Jó éjt Október .
-Jó éjt ...
******************
-Jó reggelt fiatalok .-Rontott be az ajtón Marie.
-Ki az ágyból .Turára fel .-rántotta le rólunk a takarót .
-A fenébe ,rajtatok ruha van ?.-dobta le a takarót csalódott tekintettel. 
-Miért mit vártál ?.-vette ki a szót a számból Johnny.
-Öhhmm..-vakarta meg a fejét Mare .-semmit .-mosolyodott el .
Johnny elindult össze szedni mindenkit a reggeli túrára ,de elég hamar vissza is ért a szobánkba .
.-Nincsenek meg a meleg gyerekek .-rontott be az ajtón aggodalmasan .
Én csak elnevettem magam annyira vicces volt ahogy mondta ....
-Megkeresem őket .!-jelentettem ki nevetést visszafojtva  majd elindultam felé .
-Csókolj meg .-fogta meg a csuklom amikor el akartam menni mellette.
-Tessék .-tejesítettem kívánságát .
*****************
-Ti meg mi a fenéét.....-kezdtem bele majd tátott szájjal bámultam tovább a kis szerelmespárt .
-Ez nem az aminek látszik ...-magyarázta Josh mikőzben felállt a térdeléből .
-Csak nem tudtam kicsatolni .-fogta meg az övét Harry .
-Ne nézz így ránk .-vörösödött el a kék szemű barátom .
-Most hagytam volna bepisilni ?.-húzta fel a szemöldökét Josh .
-Most ti engem akartok hülyének nézni ?...-indultam meg feléjük .
-Mikor akarod elmondni ?.-néztem Harry szemébe reménykedve abban ,hogy a válasz "Most" lesz.
-Nem értem miről beszélsz .-lépett egyet hátra .
-Túrázni megyünk .Johnny keres titeket ..-indultam meg az ajtó felé.
-Nincs kedvem .!-jelentette ki Josh.
-Johnny mérges lesz .-fordultam vele szembe.
-Akkor sem megyek .!-mondta olyan hangnemben mint egy öt éves aki nem akar óvodába menni .
-De jöttük buzikáiim ...-nézett be az ajtón Johnny sietősen majd el is tűnt .
******************
-Mondtam én hogy jó lesz ez ...-mondta Johnny lelkesen mikőzben izzadt volt és fáradt a sok dombon mászkálás miatt .
-Mikor megyünk haza ?.-kérdezte Marie élettelen hangon .
-Soká .-felelt Johnny határozottan .
-Fárad vagyok -hajtottam le a fejem .
-Gyerekek ,vissza megyünk.!-emelte fel a hangát majd mindenki a legnagyobb örömmel teljesítette a tanár úr parancsát .
-Ohh van térerő .-mosolyodott el Marie .
Láttam ,hogy irt egy üzenetet és közben  nagyon mosolygott ,biztos vagyonok benne ,hogy a címzett apu.
-Október ,neked vérzik az orrod .!-kiáltott fel Marie és elrakta a telefonját..
Johnny odarohant és előkapott egy zsepit pont mint egy hős, jó azért nem egy Superman  vagy Batman ..nem még annál is jobb .
-Jól vagy ?.-kérdezte aggodalmasan majd mindenki előtt nyomott egy puszit a homlokomra .
De nagy meglepetésemre senkit sem lepett meg a dolog...
-Most  már jobban .-mosolyodtam el.
.-oOOooohhh .-kezdett bele az egész osztály.
*******************
Amikor vissza értünk a túráról elmentünk felfedezni a falut .
Marie-vel követtük Harryt és Josht .Minél többet láttam annál biztosabb voltam abban ,hogy amit aznap este hallottam nem csak álom volt .
-Miért is lettünk mi ennyire jóba ?.-kérdeztem mikőzben egy kuka mögött bujkáltunk .
-Régen utáltál....-néztem rá .
-Miért ne lennénk jóba .-mosolyodott el .
-Nincs veled semmi bajom .
-De miért nincs ?.-ráncoltam össze a homlokomat .
-Mert kedves vagy és nem olyan aki ugrik minden szavamra .Nincs szükségem azokra akik azt mondják jól nézek ki akkor is amikor nem .Nekem nem kell többé olyan barát aki olyan mint én..-magyarázta és azt  hiszem tényleg komolyan gondolta .
-Mit érzel Johnnyi iránt ?.-ült le a földre kb ugy festhettünk mint két csöves de nem zavart leöltem mellé és neki támaszkodtam a kék kukának . 
-Szeretem -mosolyodtam el  akaratom ellenére .Ha csak rá gondolok ha belegondolok abba amit érzek ....
-Mondtad már neki ?.-érdeklődött .
-Nem .-feleltem 
-Nem ?.-kérdezett  vissza mintha nem hallotta volna.
-Nem de...-kezdtem bele a magyarázatomba amit akkor még ki sem találtam .
-Nincs semmi de .Most visszamegyünk és elmondod neki .!.-Állt fel határozottan .
-Majd este elmondom.-féltem neki elmondani féltem,hogy  ő nem így érez.Nem akartam elijeszteni a buta érzéseimmel.







2 megjegyzés:

  1. Egyre jobb és jobb!
    A "rajtatok ruha van" résznél teljesen kész voltam.. :DD
    Várom a következő részeket! :-)

    VálaszTörlés