2014. augusztus 3., vasárnap

8.fejezet .Hétfő .



-Szép kavicsok ,mehetünk haza ?.-fordultam Johnny felé ami csak megforgatta a szemeit .
-Ki építése Krisztus előtt 2500 körül kezdődött 2100 körül fejeződött be és a.... .-kezdett el okoskodni de ahogy szemit bámultam mintha minden hang megszűnt volna körülöttem ,nem is értem mi történt .
-Figyelsz te rám ?.-húzta fel a szemöldökét .
-Októbert mindig figyel magára ...-mondta Marie gúnyosan majd mindenki nevetni kezdett.
-Hé Harry csináljuk egy képet -szólt oda Josh a mellettem ácsorgó fiúnak aki széles vigyorral ugrott erre a kérésre pont mint egy kutya.
Mindenki képeket csinált  ezzel a pár kaviccsal én pedig a szendvicsemet tömtem magamba .
-Október beszélnünk kellene ...-jött oda Johnny.
-Nem kell .-mosolyodtam el mikőzben a szám tele volt uborkás szendviccsel.
-Elküldtél haza ...-kezdetem bele .
-Magyarázatot sem adtál ,hogy miért ...-emeltem fel a hangom és a kényszeres mutogatásom sem maradhatott el .
-Október .!-kiabált oda Josh .
-Nem érek rá .-válaszoltam .
-De ez fontos .!-mondta Harry és akkor már tudtam mit akarnak mondani .Végre elmondják ....
-Bocs mennem kell .-hagytam ott Johnnyt és izgatottan rohantam a kis szerelmespárhoz .
-Igen mondjátok csak .-mosolyodtam el szélesen .
"elmondjak ,úristen ."-mondogattam magamba.
-Csinálnál rólunk egy képet ?.-nyújtotta oda a telefonját Josh.
-Ez minden ?.-akadtam ki .
Ők pedig csak kikerekedett szemekkel bámultak rám .
-Tényleg nem akartok semmi titkot elmondani ?.-kérdeztem sejtelmes tekintettel.
-Öhhhm ..nem hiszem .-felelt  Josh .
-Mekkora köcsögök vagytok .-mosolyodtam el és vágtam egy "fuck you " fejet .
***********
-mindenki megvan ?.-kérdezte Johnny amikor a busz előtt létszámot ellenőriztünk..mint az oviba .
De komolyan ki képes elveszi annál a pár kavicsnál .?
-Szóljon aki nincs ..!-emelte fel a hangját Josh ,mindenki nevetni kezdett csak szerintem nem volt vicces .Ilyen retardált osztálytársak mellet nem csoda ,hogy kivagyok készülve.
Szépen lassan mindannyian felkerültünk a buszra .
Felsóhajtottam egyet és elterültem a helyemen .
-Leülhetek melléd ?.-jött oda Marie .
-Hát..persze..-feleltem zavartan .
-Kimi nem akarsz megismerkedni velem?..-kérdezte én pedig válasz helyett csak tátott szájjal bámultam -.,mert egy osztályba járunk és nem tudok rólad és a családodról semmit ...-magyarázta a "családodról" szócskát furán kiemelve .
-Hát apu elég agresszív és szerintem még sosem volt szerelmes ..anyukámba sem ...-kezdtem bele a kis történetembe.
-Elköltözött az egyik barátnőjéhez...-folytattam .
-Mit értsek az alatt ,hogy "egyik" ?.-kérdezte kicsit dühös és meglepett hangon mint aki nem akarja elhinni amit mondanak neki.
-Mindig van neki tartalék .-mosolyodtam el.
-Itt hagyott és csak néha jött haza ,de most ,hogy ugy döntött valami oknál fogva itt marad ,semmi sem változott minden olyan mint amikor kicsi voltam ..-hajtottam le a fejem .
-Milyen volt amikor kicsi voltál ?.-érdeklődött .
-Mindig bántott és nem csak szavakkal .-folyt végig egy könnycsepp az arcomon .
-Annyira sajnálom Kimi .-törölte le azt a kis könnycseppet ...de mi ez a hirtelen törődés ?
-Miért ?.-kérdeztem komoly tekintettel.
-Nem vagy még rá kész ,hogy tudd..-hajtotta le a fejét .
-Mit ,hogy kavarsz apuval ?.-kérdeztem rá mindenféle gondolkodás nélkül .
-Nem .!-nevette el magát .
-Úristen ..-nevetett tovább .
-Én ezt nem értem ...-ráztam meg a fejem .
-Majd megérted .-kócolta össze a hajam .
Mögöttünk ült Harry és Josh nagyon felfigyeltem az egyik párbeszédre .
-Nyisd ki az ablakot kérlek ..-mondta Harry elég érdekes hangon .
-Miért ?-kérdezte Josh .
-Meleg van .-felelt .
-Khhmm .Sugárzik belőletek a melegség .-néztem hátra  .Nem hagyhattam ki ezt a jó alkalmat .
Ők megint az értetlen fejet vetették be ,mintha tényleg nem tudnák miről is beszélek .
-Áhh mindegy .-fordultam vissza és legyintettem nekik egyet .
Olyan felszabadult voltam ,hogy végre nem abban a házban kellet lennem ahol gyermekként annyi szörnyűséget átéltem és ide még az emlékek sem követtek a pillanat képek sem villantak fel egész nap .
*****************
-Mindenki válasszon szobát ..-nyitotta ki Johnny a kis téglaház ajtaját ami tele volt virágokkal .
Amikor mindenki megtalálta a számára tökéletes szobát a tökéletes szobatársál én is keresgélni kezdtem.
...de semmi .Minden szóba tele volt és minden szóba csak két személyes volt .Kívülről nézve elég kicsinek tűnt  de most ,hogy látom elfért benne 9 szóba ,nem is olyan kicsi .
Már elég késő volt és jó lett volna találni egy szobát....
-Mi a baj Október ?.-ült le mellém a szőnyegre Marie.
-Nincs több szabad ágy .-erőltettem mosolyt.
-Nem néztél eléggé körül .-mosolyodott el és majdnem el is nevette magát ...
-Gyere .-állt fel és nyújtotta a kezét,hogy felsegítsen .
********************
-Elnézést a zavarásért -nyitott be az egyik szobába Marie ,de én nem mentem be inkább az ajtó mellet megvártam .
-Mit akarsz ?.-hallottam meg Johnny dühös hangját .
-Nem tudja merre van Október ?.-kérdezte Marie aggodalmasan .
-Miért ?nincs meg ?.-akad ki Johnny bár nem láttam de eltudtam képzelni a kétségbeesett arcát .
-Az egyik fiúhoz ment be ...-Mondta teljes komolysággal Marie már én is majdnem el hittem neki .
-Melyik szobába ?..-kérdezte dühösen .
-Ebbe .-rántott be az ajtón majd oda lökött Johnny karjaiba akin nem volt póló .
Érezem ahogy megkönnyebbül ,nagyon jó érzés volt ,hogy miattam lett ennyire ideges ....
-Nincs több szóba -hajtottam le a fejem amikor Marie kiment .
-Itt csak egy ágy van .-mutatott a francia ágy felé .
-Megint elküldesz ?.-kérdeztem gúnyosan .
-Soha többé .-ölelt magához szorosan .


4 megjegyzés:

  1. Jajj, de édesek ezek! ♥
    Most azonnal kövit, mert beleőrülök! *eszelősésidegestekintet*
    Puszillak! :*
    Lexa xx

    VálaszTörlés
  2. Úristen :D imádom, gyorsan kövit

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm .<3 Holnap hozom a következő részt :D

      Törlés