2014. augusztus 5., kedd

13.fejezet. Mindennek vége ...

(ennek a képnek semmi köze ehhez a részhez xd )

-Mi történt tegnap ?.-kérdezte Marie a buszon ülve ami egyre csak közelebb és közelebb vitt ahhoz ,hogy ne lássam azt aki életet öntött belém .
-Megkért ,hogy menjek vele ...-kezdtem bele a kis történetbe .
-De hát ez fantasztikus  .-örvendezett .
-De nemet mondtam .-erőltettem mosolyt.
-Miért ?.
-Mert van egy kislánya Molly aki csak 7 évvel fiatalabb nálam .
Vigyáznom kell apura ,hogy többé ne veszítsem el.
Segítenem kell Harrynek amikor össze lesz törve .
És itt vagy te is ,nem hagyhatom itt azt aki végig segített mindezen 
Félek attól mit gondolnak majd mások ...-hajtottam le a fejem .
-Szard le mit gondolnak mások...!.-emelte fel a hangját .
-Anyu tegnap hívott ,hogy el kell mennem a nagybácsikámhoz ...
-Hova ?-.Egyszerűen nem bírnám ki ha ő is itt hagyna...
-Thatfordba ,nincs olyan messze.-mosolyodott el 
-De Kaliforniától igen ..-Vettem elő a jegyet a zsebemből.
-Vett neked jegyet is ?.-húzta fel a szemöldökét .
-Igen ,de nem lesz rá szűkségem .-fogtam meg és elkezdtem volna tépni de Marie kikapta a kezemből.
-Eszedbe ne jusson .!-ordított rám .
-Miért akartad eltépni ?.-vett lejeb a hangerőből.
-Ha itt van nálam akkor bármikor gondolhatok egyet és felpattanok arra a gépre.-magyaráztam.
-Akkor mégis menni akarsz ,nem igaz ?
-Akarok csak....
-Ahelyett ,hogy kifogásokat keresel, keresd meg az igazi okát annak miért nem akarsz boldog lenni végre .!-mondta dühösen majd bedugta a fülhallgatót a fülébe .
-Marie .-lökődtem meg a vállát.
-Mi történt ?.-vette ki a fülhallgatót.
-Eljössz velem hozzánk ?.-Azt akartam ,hogy apu lássa nincs ellenemre a dolog és legyen boldog ,ha tényleg ő az akit tud szeretni .
-Október én ....
-Kérlek .-vetettem be a kiskutya szemeket .
-Rendben .-mosolyodott el és a szemében megcsillant valami ...valami amit még eddig nem láttam azt hiszem ez az őszinte boldogság és szerelem ...
***************
-Ígérj meg nekem valamit ..-kezdtem bele amikor a házunk elé értünk .
-Bármit amit szeretnél ..-nyomott egy puszit az arcomra Johnny.
-Jahhj gyerekek ez már túl nyálas ..-forgatta meg a szemeit Marie .
-Azt ,hogy sosem fogsz elfelejteni .
-Soha -mosolyodott el erőltetetten majd végig folyt egy könycsep az arcán .
Ölelkeztünk egy darabig majd beszállt az autójába és elhajtott ...
Hirtelen üresség érzetem lett ,elment valaki az életemből aki az egész világot jelentette nekem .
Olyan érzés volt mintha egyenként veszteném el minden egyes csontomat és összerogynék..semmivé lennék .
-Apuu.!-rontottunk be a házba boldogságot tettetve ,de semmi válasz.
-Hol lehet ?.-nézett körbe Marie aggodalmasan .
-Itt egy levél .-vettem kezeim közé az asztalon lévő fehér borítékot ..
-Felolvasod vagy olvassam ?.-fordultam az ideges barátnőm felé .
-Olvasd .
-"Kedves Kimi.! Azt hiszem mindig is igazad volt velem kapcsolatban .Te jól tudod ki vagyok még ha én nem is.Bármi lesz mindig is a lányom maradsz akire nem tudtam eléggé odafigyelni .Nem tudtam ,hogy ez lesz és nem így akartam .De nem bírtam tovább itthon ,nekem nem áll jól ez a minta  apa szerep.
Tudom ,hogy még sokra viszed ...
Marie-nek add át kérlek ,hogy mindent nagyon sajnálok.
Én nem akartam őt megbántani ,de ilyen vagyok .Ha akarnék se tudnék elég jó lenni számára. 
Nem akarom őt is tönkre tenni .
Csak menekülök magam és a múltam elől új életet akarok ...
Nem mondom ,hogy viszlát ,mert akkor hazudnék soha többé nem fogsz látni és talán jobb is így" -probáltam tovább olvasni de a hangom elakadt és a könnyekkel teli szememtől semmit sem láttam csak Marie csalódott arcát miközben a könnyek ellen harcolt .
***************
-Ne sírj .Nem érdemli meg .-vigasztalt Marie.
-Inkább menjünk el sétálni .-mosolyodott el .
-Ilyen későn ?-kérdeztem még mindig zokogva.
-Jót fog tenni.-állt fel.
Elindultunk előre bár mi sem, tudtuk hova megyünk csak mentünk Harry háza előtt állt egy fekete autó megismertem ez az apukája Range Rovere. Sosem szerettem pont olyan volt mint apu .Nem voltak érzései.
-Az én fiam nem meleg .!-hallottam meg Troy mély hangját .
-Akkor apu  már nincs fiad .!-üvöltötte Harry ,amit egy hangos ajtócsapódás követett .









4 megjegyzés:

  1. Imádtam *-* Mint minden eddigit. Ez a blog a legjobb! Tényleg érdemes ide benézni :3 Siess a kövivel!

    Csók: Mrs. Depp :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ahhj te kis huncut :D <3 köszönöm ..üdv:Mrs.Malik.Hugh xd

      Törlés
  2. Vera...
    Baszódjál meg!
    Depi End lett, én meg bőgök...
    (Ügyesen írsz, csak a szíved boldog oldalát engedd a történetbe, ne a szomorútl!)
    Lexa xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez még nem az utolsó rész ...lehet még Happy End .! :D ..xd amúgy én valamiért nem tudok boldog történetet írni .. .:D

      Törlés