2014. augusztus 3., vasárnap

7.fejezet .Titkok .

-Nyugi nem csináltam képet ...-nevette el magát az ablakban .
-Inkább menjetek haza ,mert eláztok .-mondta ,olyan fura volt ,hogy ennyire kedves majd az ablakban láttam egy férfit aki apura emlékeztetett.
-Gyere.-fogta meg a kezemet Johnny.
*******************
-Annyira sajnálom ...-mondta amikor leültünk a kanapéra.
-Mit ?.-érdeklődtem.
-Gyerekesen viselkedtem ...-hajtotta le a fejét.
-Ez igaz .-nyomtam egy puszit az arcára.
-Féltékeny voltam ...-mosolyodott el zavartan .
-Kire ?.-nevettem el magam hiszen nincs is olyan fiu akivel jóba vagyok.
-Harry.-hajtotta le a fejét .
-Szerintem Harry meleg.-súgtam a fülébe széles mosollyal .
-De én nem .!-jelentette ki majd hátradöntött a kanapén és megcsókolt, mikőzben oldalamat simogatta én  hajába túrtam és még közelebb húztam magamhoz .
-Mi történik velünk ?.-kérdezte .
-Kedvellek és te is engem .-mosolyodtam el .
-Csak ennyi ?-mászott le rólam .
-Most mi a baj ?.-ültem fel .
-Ezt nem lehet ...-hajtotta le a fejét .
-Miért nem ?.
-Tanárod vagyok ...-mondta szomorú tekintettel.
-Rendben.És mi az igazi oka ?.-álltam fel .
-Az ,hogy ....-kezdett bele .
-Semmi.-rázta meg a fejét majd elindult az ajtó felé és kinyitotta .
-Szerintem haza kéne menned .!-jelentette ki .
-Sötét van gyere ,haza viszlek .-indult meg kifelé ,de én nem mentem .Mintha a lábam oda tapadt volna és a szívem is egyre gyorsabban vert .
-Tudod mit ...-indultam meg dühösen .
-Rohadj meg !-löktem arrébb és egészen a kocsmáig futottam ahol megláttam Harryt és Josht .
Elbújtam a fal mellé így pont hallottam miről beszéltek .
-Mondjuk el mindenkinek ...-hallottam meg Josh lelkes hangját .
-Mit ?.-kérdezte Harry.
-Hogy szeretlek ...-mondta Josh ,bár nem láttam de hangján éreztem ,hogy mosolyog ami nála elég ritka jelenség ..
-Én probáltam elmondani Októbernek ,de nem hallgatott meg ...-magyarázta a kék szemű .
-Annyira sajnálom- súgtam magam elé ,hogy még véletlen se hallják meg .
-Kirándulás után elmondjuk .-mondta Josh határozottan .
-Azt ugye tudod ,hogy egy szobába leszünk .-nevette el magát .
-Igen .-nevette el magát a göndör is  és a hangok szerint "forró" csókba kezdtek .
Mosolyogva mentem tovább ,mert annyira édesen elbeszélgettek és jó érzés volt ,hogy Harry végre boldog .
-Szeretlek .-hallottam meg apu hangját amikor elmentem Marie háza előtt .
-Én is ....-mondta Marie lelkesen .
Amikor megláttam ,hogy az ott Marie ajtajában tényleg apu, egy másik utcára futottam le így hosszabb a haza felé vezető út ,de nem volt kedvem összefutni apuval .
Az utca nagyon elhagyatott volt és sötét alig volt pár lámba ...
Elgondolkodtam ...
Szóval nem csak nekem van titkom ?
Nem csak én szeretek valakit akit nem lenne szabad ...
Szeretem ?
..igen szeretem ...
Akkor miért nem ezt mondtam neki ?.
Talán ez volt a baj ?
-Olyan buta vagy Kimi.-mondtam saját magamnak és mentem tovább előre .Néha ugy éreztem ,hogy eltévedtem ...
-Bocsánat...-futott nekem egy lány akin a haja pár zöld  tincsén kívül minden fekete volt .
-Semmi baj .-mosolyodtam el kedvesen  ,mintha nem féltem volna tőle .Talán annyi idős lehetett mint és  nagyobb alkat sem volt ,de azért rendesen kirázott tőle a hideg .
-Mennyi az idő ?.-kérdezte aggodalmasan .
-22:10.-néztem meg a telefonomon .
-Akkor még van 20 percem ..-mosolyodott el megkönnyebbülten. .
-Köszönöm.-futott tovább .
Hát a haza út nekem is eltartott 20 percig ...
Ettől az újholdtól mindenki megvan zakkanva ?.
*******************
-Szia Október ..-köszönt apu mikőzben levette a kabátját .
-Hol voltál ?.-érdeklődött .
-Marie-nél .-feleltem mosolyogva alig bírtam ki ,hogy ne nevessem el magam .
-Az a szőke lány igaz ?.-kérdezte.
-Még nem is láttad ..-nevettem el magam és becsuktam  mögöttem az ajtót  .
-Minden pasiját megcsalja ..-folytattam .
-Egy K*rva .-mosolyodtam el .
-Értem ...-hajtotta le a fejét .
-Stonhange érdekes és a  Coswolds szép hely .-mosolyodott el .-majd csinálj képeket .
-Apu én nem is mondtam neked ,hogy oda megyünk .-tettem csípőre a kezeimet.
-Nem ?.-kérdezte zavartan.
-Nem .-mosolyodtam el .
-De biztos vagyok benne ,hogy mondtad ....-nézett rám reménykedő tekintettel .
-Most ,hogy mondod ...-vágtam elgondolkodó fejet .
-Nem apu nem mondtam -indultam meg a szobám felé.
-Jó éjt Október .-kiabált utánam .
-Kimi.-javítottam ki.
-Kimi .-mondta halkan de még pont meghallottam ....
***************
Olyan hajnali 3 felé megszomjaztam és kimentem a konyhába
-Miért nem láthatlak hétvégén ?.-kérdezte apu idegesen az  asztalnál  gubbasztva .
Elbújtam az ajtó mellet és hallgatózni kezdetem....
Túl  kíváncsi vagyok .
-Kérlek Marie ...-könyörgött neki apu .
-De egész héten nem leszel itthon ...-akadt ki  .
-Nem érdekelnek a szüleid találkozunk máshol .-magyarázott tovább a "szüleid " szót furcsán ejtve.
-Kérlek...-kezdett el sírni .
-Rendben szeretlek .-mosolyodott el .
-Jó éjt -tette le a telefont .
-Én csak inni akartam .-mentem be és kivettem egy  sört a hűtőből .
-Arra jó a víz is .-verte bele a fejét az asztalba .
-Jah amúgy apu lehet ,hogy  Coswolds-ba nem lesz térerő lehet nem tudsz majd felhívni.-probáltam húzni az agyát .
-És képzeld fiú lánnyal is  lehet egy szobába .Marie tuti rámászik valakire ,már alig várom .-mondtam izgatottan .
-Jó éjt .-pattant fel a székből és idegesen bement a szobájába én pedig elégedett kibontottam a sörömet .
-Nem is szeretem .-lettem le az asztalra és ittam egy pohár vizet .




1 megjegyzés:

  1. Drágaság!
    Szokás szerint alkottál, én pedig szokás szerint imádtam! ♥
    A végén szakadtam! :"D
    U.i.: Gyorsan kövit!
    Lexa xx

    VálaszTörlés